En 24 timmars semester

I går åkte jag & min äldre syster AnnaLena till stugan. Vi kallade det för 24 timmars semester..*L* Vi kom upp & gick fram som bara den, A-L klippte gräs & jag oljade in bron. Sedan vart det grillning & lite vin, smakade så gott. Vi skulle så stort se på en dvd jag fått med nån tidning, A-L sov mest men jag höll mig vaken ända till upplösningen. Så typiskt fast det var ju bara att se om slutet. A-L klev upp redan strax efter 7 men då var jag halv dö. Hon & Kruse hade varit ut & gjort sina behov, Kruse kom upp & la sig sedan. Själv låg jag till halv 9 då släppade jag mig ner & fick lite kaffe. A-L höll på med rabatten, det är liksom inte min grej det. Men det vart fint till slut, Kruse försökte oxå hjälpa till att gräva...när A-L gjort klart så hon var inte så glad på honom. Nåja härliga 24 timmar var det! Nästa gång jag åker blir efter midsommar då min semester börjar.
Här kommer en bild på rabatten oxå..det ska planteras perenna av nåt slag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0