Stackars Kruse

Nu har vädret lugnat sig så man törs sitta vid datorn. Tii gårdagen igen. Kruse skulle vara med Bettan & Anette i går. Halv sju ringer dom & är inte glada, Kruse har gjort inne...båda grejerna har han gjort. Så dom fick städa, vet inte varför han gjorde så kanske han vart lite stressad av Peppsis morrande & skällande på honom. Han som inte gjort nåt sånt på minst 9 månader. När vi sedan var borta på smedjan så fick jag erbjudande om giftemål...de ni. Så nu får ni rusta för vigsel istället för 40 års kalas kanske...fniss. När klockan var vid ett drog vi hemöver. Jag tror vi alla var rätt nöjda då, klockan vart strax efter halv tre innan vi kom hem, väldigt trötta. Läste en stund sedan vart jag som en klubbad oxe, vaknade halv åtta av min hosta. Så då vart det lite kaffe & macka medans jag löste korsord eller ska man säja försökte lösa korsord. Sedan somnade jag gott igen.
Nu är jag hemkommen från en härlig eftermiddag hos Janne & AnnaKarin. Åkte ditt för att hundarna skulle få leka av sig, vart först kaffe & glass sedan fick jag mat...mums va gott. Tänk vad gjorde man utan såna vänner?? Dom är guld värda kan jag säja. Jag & A-K kom på att i morgon ska vi ta en tur till Sundsvall.
Nä nu väntar min disk. Ha de så hörs vi kanske senare i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0