Skit oxå

I morse när jag åkte hem var det så fint ute men man förstod ju hur det skulle vara när man vaknade...GRÅTT! Blir så less, fast man ska väl inte klaga när man vet hur det är på andra ställen. Fast vi är ju så, vi har ju alltid nåt att klaga på. Ska skärpa mig! Sov inte så länge idag eftersom det var bara en natt jag jobbat. Åkte & hämtade Matilda hos min kusin. Sedan tog vi en sväng till min faster AnnaLisa, jag visste hon skulle få besök. Det var pappas kusin Birgitta från Sandviken. Det blir ju inte så ofta man träffas, bara när det är begravningar i regel. Så det var lite kul att träffa henne, Tord, Roland & hennes morbror Einar. Einar har bott i Usa så han prta lite blndat svenska & engelska, Matilda såg lite fundersam ut.
Nu har Matilda lagt sig & titta på tv, vi hade tänkt att ta en promenad med Kruse men vi väntar tills det slutat regna. Vi är ju gjorda av socker vi...fniss.
Ses senare kanske!

Kommentarer
Postat av: ingrid

Väder, detta elände aldrig är det som jag o Nisse vill ha det ( han hälsar ) när vi åkte bil mellan Stockholm o Lund 26 grader strolande sol. Nu när vi ska måla fonster regn o rusk, elände är det men skönt vara ledig ett tag till. Nisse blev oxå glad för sina presenter o lika god o fin tårta som Kruse fick han. Ha de gott.

2007-07-27 @ 23:09:41
Postat av: Maria

Ni får väl njuta av ledigheten när ni inte kan måla. Jag hoppas Nisse fick lika fina presenter som Kruse. Kommer förbi nån dag så kanske Bessan & Kruse kan härja lite. Ha de så hörs vi, hälsa Nisse oxå.

2007-07-27 @ 23:25:32
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Caroline

Du är såå duktig du med dina promenader!! =) Själv är jag en periodare, tyvärr....
Har inte lyckats nå min målvikt till brölloper. det fattas 5 kg.....
Hur går det för dig då? Dricker du fortfarande dom där dryckerna?
Kramen damen!!

2007-07-28 @ 09:37:30
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Maria

Nja så duktig är jag inte. Det har blivit väldigt dåligt med promenader på semestern. Men det är bara att ta nya friska tag. Tänkte börja igen med dessa fantastiska soppor...gruvar mig lite.

2007-07-28 @ 10:08:38
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0