Pust

Vet inte vad det är med mig...far fram som jag vet inte vad. Kan det vara en 40 års kris på gång redan!!! Garderoben vart så fin, ska försöka ha den så där nu ett tag. Var till Maria & Åsa så Kruse fick sina klor klippta. När jag skulle till att åka kom Maria, Ålice & Maggan & gick. Vad Alice hade vuxit, stora tjejen nu.
Nu ska det bli en snabb dusch, har klippt gräset så jag vart lite svettig. Ska hämta Bettan & Matilda vid bussen sedan ska vi handla lite oxå. Ska bli tårta här i morgon. Kruse blir ju 1 år i morgon.
Hörs mer sedan.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Du verkar full av energi, jag blir faktiskt lite avundsjuk, du får gärna dela med dig!
Puss på nosen till Kruse på 1-års dagen!

2007-07-25 @ 00:36:24
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0