Pust

Snacka om kvaft ute. Har varit & städat & trodde inte golven skulle torka nån gång där jag var. Känner mig alldeles klibig nu, blir lite  käk en dusch & lite vila sedan. Jag min stackare ska ju börja jobba i natt. Fast det blir en mjukstart, skulle ha jobbat i natt som var men den tog Ewa åt mig. Matilda var ju här så då kunde jag ju inte jobba, ville ju umgås lite med min syster dotter. Nu är hon hos Ellen & Alva, sina tremänningar. Ska hämta henne i morgon så for hon sova här till lördag. Vi får väl se vad vi  kan hitta på för mys då.
Morsning alla ni ute i cybern
                                                                                                  image39

Kommentarer
Postat av: Helèn

Ja man blir klibbig fast man inte gör något.
Wilma (vår hund) har lite otur, hon fyller år samma dag som mig, och jag vill ju naturligtvis ha den största uppmärksamheten då ;)

2007-07-26 @ 19:14:07
URL: http://helenberg.blogg.se
Postat av: Maria

Stackars Wilma...tänk om hon hade en sån snäll "mamma" som Kruse ändå....fniss

2007-07-27 @ 01:51:07
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0