Kruses stora dag

I dag har vi firat Kruse som fyllt 1 år. Först kom Fender, Maria, Åsa & Gustav av dom fick han en leksak + ett ben. Fender & Kruse smaskade jordgubbs tårta, fattar inte att dom hann känna vad den smakade. Sedan tog dom sig ett dopp i Ljungan. När dom åkt kom AnnaKarin, Andreas & Amelia med ett ben & godis åt Kruse. När dom åkt for vi till min mamma med tårta & kladdkakan som var kvar. Vi bjöd in AnnaLena, Doris & Ingela på fika. Kruse fick ett jätte ben av AnnaLena & ett skin av "mormor". Jag hade köpt en fin älg men den lyckades han bita hål på & ett nytt koppel. När vi for från mamma så var vi ute & rände lite, hamnade hos min kusin & vips så fick jag två sov gäster till. Tänk så det kan bli! Jag & Matilda hade köpt jordgubba som vi tog med till Sussi & Niklas. Där härjade Kruae & Chile hej vilt sedan dom ätit grisöra som Nicklas köpt. Så det har varit full fart i dag, tror nog att han är rätt trött i dag. Här är några bilder från i dag.

AnnaLena, Ingela   Mamma,Doris,        Kruses presenter                                    Kruse & Fender väntar på tårta
& Karolin                  A-L Karolin 

Kommentarer
Postat av: Maria

Skit oxå...det där vart ju inte någe bra men jag hoppas ni som läser min blogg förstår ändå.

2007-07-25 @ 23:07:11
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Erkan

hahah jajemen, partajj är det jag lever på :P Jag har en ny bnlogg nu, så besök gärna den. www.erkan.bloggagratis.se jag har länkat till din blogg på min bloggsida :)

2007-07-26 @ 08:30:29
Postat av: ejmis

Vilket härligt kalasande ni haft du och Kruse!

2007-07-26 @ 10:10:11
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mimi

Så sött :-) Det var inte lite presenter han fick men han var förmodligen värd dem ;-)

2007-07-27 @ 11:07:18
URL: http://curiosa.blogg.se
Postat av: Maria

Ja det var ett härligt kalas, ja han är värd varenda present tycker jag. Fast AnnaLena min syster retade mig & sa att så där blir gammeljänter...*L*

2007-07-27 @ 16:38:00
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0