Hmm

245221-21
Sovit som en stock i natt, tänk att det kan vara så skönt att sova på söt öra. Nu har jag äntligen fått liv i Matilda så vi kan gå ut med Kruse. Den stackarn har inte fått varit ut & kissat än. Han har en ordentlig blåsa den hunden. En dag uppe i stugan när det regnade vägrade han gå ut, han gick inte ut förren klockan var halv ett. Är inte förtjust i regn kan jag säja.
Hoppas ni alla får en härlig lördag. Vi ska åka till mamma/mormor sedan för Matildas mamma kommer dit med en kusin åt oss.
Kram på er alla ute cybervärlden.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hej!
Ja det skulle jag kanske ta upp i ett inlägg... Det har tillkommit sk uppvaktningsbarer för kvinnor oxå. Min kompis testade det... Alltså bara uppvaktning. Man pröjsar killarna och får en helkväll med uppvaktning bara :-). Inget hångel alls hehe...

2007-07-28 @ 10:40:44
URL: http://curiosa.blogg.se
Postat av: Caroline

Hörru? Vad hette dom där dryckerna? Kan man gå ner 3 kg på 2 veckor tror du??? Jag menar allvar? Vart köper du dom?

2007-07-28 @ 12:13:11
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Caroline

Nu fattar jag Maria vad du menade på min sida....
Med att du "gör det bara om det är ok för oss" Menar du att gå till kyrkan? =)
I så fall är det HELT OK!! Men du var inte alls avslöjad. Jag visste inte om dig. Men Daniels chef Stig Dahlberg och hans fru visste jag. *skratt
Men kom du!! Det är ju bara kul med många i kyrkan. Daniel lär väl svimma..... (om inte jag gör det före) Hahahaa.
Kram på dig.

2007-07-28 @ 12:16:53
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Anonym

Kom förbi du glöm inte gubben din bara.Bessan o gubben kan ta ett bad tillsammans om vädret är bra.

2007-07-28 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0