En sån dagen såm pörskans dag

Vilken dag eller natt skulle man skriva. Var caffis åt min syster i går, AnnaLena. Dom skulle på crousing i Matfors så jag fick äran att köra deras Belair 58. Lite tungstyrd när man skulle svänga så det är tur mman är stark. Körde runt runt där i Matfors sedan sammlades alla borta på bruket. Vi åkte då i sammlad trupp runt Malmen. Lite läckert för det var nog en 50 bilar. Sedan vart det Smedjan, Ragger om ni vet vem det är skulle spela, om ni inte vet så är det raggarn som var med i Big Brother. Oj nu åskar det så jag skriver mer sedan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj då hur stavningen vart...beror på åskan i luften skulle jag tro...fniss

2007-07-29 @ 18:28:18
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag var såå sugen att åka ner till Matfors igår kväll men det blev tyvärr inte av. =(

2007-07-30 @ 00:04:56
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0