Busungar

Hade tre små tjejer som skulle sova här i natt. Dom fick ligga i extra rummet alla tre, två på dynor en i soffan där inne. Ellen hon somnade direkt men Matilda & Alva dom låg & tjattrade till klockan var nästan halv två då var jag in & sa till att nu sover ni annars får en av er komma & ligga med mig. Vips sov dom...är det så hemskt att sova hos mig kan man undra. Jag vet ju att jag snarkar ibland så det var kanske det. När jag väckte dom vid 9 (dom skulle upp & se sommar morgon) då var dom rätt trötta kan jag säja men nu sitter dom i soggan i alla fall. Väntar på att programet ska ta slut så vi kan ta en promenad med Kruse. Solen skinner så härligt i dag så ni alla där ute NJUT!                                                            

Kommentarer
Postat av: Erkan

Ja hon är helt bakom flötet nu Britney, man blir ju brydd. Jaa men du är ju lite av en lokalkändis du Lövan pga Teatern, så passa dig så du inte spårar ut du också i framtiden pga all publicitet :P

2007-07-26 @ 11:07:30
Postat av: Maria

Ha ha ha...jo jag har varit lite rädd för det...bäst att passa sig.

2007-07-26 @ 11:30:33
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Erkan

Det ska jag göra :)

2007-07-26 @ 11:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0