Snuvigt

Här är det snuvigt kan jag säja men det ska väl gå om sig. Så man känner inte för att göra nåt, nja man hinner inte göra nåt mer än snyta sig. Känner mig lite halv hängig men allt kunde ju vara värre. Man ska ju tänka posetivt.
Ute försvinner mer & mer av snön, sååå tråkigt. I går morse när jag åkte från jobbet var det 9 minus när jag vaknade vid 12 tiden regnade det. Fast jag gav mig ut ändå med bilen på spegel blanka vägar. Jag åkte på jobbet & käkade, det var julbord ett litet men fullt tillräckligt. Jätte gott & trevligt, satt med några grannar. Sedan styrde jag bilen till Ingrid, Bessan & Kruse skulle få leka lite. När dom var färdiga var dom rätt slut & det är klart springa runt i blötsnö känner på.
Ja sedan vart det en lugn kväll framför tvn, såg Bonde söker fru. Fredrik är ju festlig, stackarn är så blyg & osäker. Man börjar ju ana vilka alla ska välja vi får väl se hur det blir med deras kärlekar. Inte lätt med en massa kamrer på hela tiden.
Nä nu ska jag ta lite fika.
Vad har ni för er i dag? Har ni samma skit väder som mig?


Update senare!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vink vink åter 29/12, sköt om dig, kram.

2007-12-06 @ 10:46:45
Postat av: Helèn

Skitväder! Halt och blött.
Har varit på utvecklingssamtal på dagis.
Det är tur att det inte är jag som är hos Fredrik, för jag fattar nästan inte vad han säger.
Ha det!

2007-12-06 @ 11:56:54
URL: http://helenberg.blogg.se
Postat av: yvonne

Ja då här halkar man omkring vet du.Hoppas din förkylning ger med sig så att du är piggare till helgen.Ta dig en redig wiskey.Kram på dig

2007-12-06 @ 16:20:28
Postat av: Mia

Regn och blåst så det räcker och blir över..tråkigt!

2007-12-06 @ 19:32:14
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Ja du,här är samma skit väder,regn och blåst.
Vi har varit till Valboköpcentrum och kikat runt lite.Kul att gå i affärer även om man inte ska handla så mycket.Är precis hemkommen.
Kram på dig

2007-12-06 @ 20:17:20
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Carro

Hej på dig! Först vill jag börja med att tacka för det fina inlägget som du har gjort på min sida!! Tusen tack. Du är så flitig som orkar å skriva på bloggarna. Jag läser dom nästan jämt, men hinner eller orkar inte alltid med å kommentera.Ja, visst är det halt ute!! Riktigt otäckt tycker jag. Lätt att både människor och djur skadas nu.... Speciellt om hästar kommer på språng..(......) ;)
Tack för hjälpen härom dagen!!! Vi måste träffas någon dag å surra över en kopp kaffe ju! Ha det så gött nu, så hoppas jag att vi ses snart då. Kram

2007-12-07 @ 09:13:37
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Mia

Formodligen är det väl samma väder här som hos dig. ;-)
Det är så tråkigt att se hur snön börjar försvinna. Jag som verkligen trodde att det skulle bli vinter på riktigt. Men men...
Det är ju ett tag kvar till jul, så det hinner ju komma mer snö!

2007-12-07 @ 10:13:52
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0