Nåja

                                  image123
Tror min snuva håller på att bli bättre i alla fall.
Har varit ut en sväng med Kruse igen & halkat runt. Totalt livsfarligt ute, man försöker träffa grus kornen men det är lätt att missa dom. Vi känner oss nog båda som Bambi på hal is.
Ja i dag är det ju fredag va härligt tänker en del. Jo visst är det men jag måste jobba hela helgen så det känns lite motigt ska jag erkänna. Fast jag ska vara glad att jag har ett jobb. Tänker på dom som är arbetslösa & det är inte lätt i dessa tider. Jag trivs med mitt jobb & mina arbetskamrater på natten
Katrin på mitt jobb hon sitter väl på Arlanda just nu, hon ska åka till Thailand i 3 veckor. Är inte alls avundsjuk på henne. Säjer väl som Askungen vad är väl en bal på slottet.... Skoja bara, jag unnar henne det verkligen. Njut av rean sa jag åt henne i går. Jag var ju till Kreta i våras så jag fick mitt då.
Nä gläds åt dina medmänniskors liv! Var inte missunsam!
Framför allt NJUT av ditt eget liv. Man har bara ett & det blir vad man gör det till!
Ha en trevlig fredag nu alla! Själv så ska jag åka ner & handla på ICA.


                                                                              image124

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag vet hur du känner. Jag jobbade förra helgen.
Men jag tycker när man väl vet att man ska jobba och är på jobbet så är det jättebra. Man gör lite trevligare saker, än på vardagarna. Sedan är det ju A och O att man trivs som du säger.
Resa är härligt.
Visst är det fint när man kan unna sin medmänniska att få åka iväg en sväng. Nästa gång är det min tur.

Du får var försiktig med köttfärsen på ICA.
Ha en bra jobbhelg.
Kram Inger

2007-12-07 @ 11:35:43
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: My

Vet oxå hur det känns, jobbade hela förra. Fördelen med helgjobb är ju ledighet mitt i veckan istället ibland, kan va skönt.
Thailand låter underbart, vår tur nästa gång ;)
Ha en skön fredag!

2007-12-07 @ 13:00:23
URL: http://myilivet.blogg.se
Postat av: ejmis

Tänk vad skönt det är att ha lediga vardagar sen =)
Du kollar väl köttet ordentligt på ICA nu när du handlar...

2007-12-07 @ 15:12:35
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Tänk vad skönt med människor som verkligen brinner för sitt jobb.. härliga människa.. själv ska jag ta mig till Globen och kolla på Idolfinalen snart..
Ha de fint kramelikram o halka inte på vägkanten:-)

2007-12-07 @ 18:51:42
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Mia

Här slipper vi åtminstone halka runt, tack o lov! Bara barmark nu.... :-(

2007-12-08 @ 09:43:36
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! tråkigt väder är det här med,snön är borta + grader ute,grått och trist,så en tripp till Thailand har aldrig varit fel.Vi var där julen 2005.Kreta är inte heller fyskam,men jag älskar Mallorca:-)
Ha det bra i helgen// Anna-Carin

2007-12-08 @ 13:41:06
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0