Hm

Vet inte vad det är i år men den rätta julkänslan har inte kommit. Vill inte göra nånting, drar ut på allt & hittar på en massa annat. Vart inte mycke gjort i går kväll heller, stöp i soffan när jag kom hem på eftermiddagen. Var på jobbet med julklapp till Cecilia vår chef från oss personal. Nu tror jag inte hon går in & läser min blogg så jag skriver vad vi köpt...Åre chocklad. 5 olika sorter fick hon av oss, förpakade i olika strutar. Några av er har kanske smakat dessa praliner. Ljuvliga kan jag bara säja. Finns i en massa olika smaker så har ni chansen smaka dom.
Nä nu är det väl bäst att göra lite nytta kanske.
I dag ska jag grava lax & lägga in sill mitt bidrag till julmaten.
Vad gör ni då? Allt färdigt kanske?
                                                                                     image125
Glöm inte gröten till tomten....

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har också svårt att få någon riktig julkänsla i år...Ha en bra lördag!

2007-12-22 @ 09:10:48
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Samma här..tror det beror på att vi inte har nån snö, kanske?? Ha en fin lördag!!

2007-12-22 @ 10:37:58
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: yvonne

Håller med dig,det är svårt att känna nån julstämmning,men som jag skrev i bloggen,det kanske blir när granen kommit in

2007-12-22 @ 12:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0