Ett gott skratt

Jag som skulle göra så väldigt mycke i dag...jo just. Slängde i en tvätt & flydde hemmet sedan. Första anhalten var LarsErik & Lena. Där vart det fika & massa surr. Tittad eäven på deras renoverade rum, jätte fint vart det.
Sedan åkte jag till faster AnnaLisa, min andra faster (Kerstin) var där & där var det kak bak. Mera kaffe vart det. Hämtade en vepa som jag vunnit på PROs lotteri. Tänk att jag kan vinna nåt oxå ibland. När jag åkte var jag in på graven åt pappa & farmor & tände ljus eller läslampan som jag brukar kalla det.
Sista anhalten var Yvonne som fyllde år, hade köpt en söt liten tomte lyckta. Där tackade jag nej till kaffe, kände att det blivit tillräckligt av den varan.
Hem fixade lite käk & tog ett glas vin till det. Pang ner i soffan efter maten, så skönt för man blir trött av att vara social...fniss.
I kväll fick jag mig ett gott skratt. Jag har ju sagt att jag har lite sjuk humor. Vet inte om ni sett programet Little Britain. Helt sjuk serie som jag håller på att skratta på mig åt när jag ser. Engelsk humor när den är som bäst tycker jag. Endra delen älskar man det eller så hatar man det.
Nu får det nog snart bli sängen känner jag.
Natti natt på er alla där ute i cybern!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! mycket du han med att göra innan du kunde slå dig ner i soffan.
Mitt schema börjar tufft med 5 nätter,tis ons ,fred lörd,sön.Sedan ledig 11 nätter!sedan drar det igång igen.
Ha det bra/Anna-Carin

2007-12-16 @ 10:10:07
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: ejmis

Mycket roligare att åka runt och fika och prata än att tvätta och städa =) Det gjorde du rätt i!!

2007-12-16 @ 11:38:27
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Oj, kom just på att min tvätt ligger i maskinen! Tack för påminnelsen!! *L*

2007-12-16 @ 12:03:18
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Monica

Jaha, du åker omkring å fikar å jag är vara hemma och städar, julpyntar och slår in julpaket. Nu är det bara julmaten som fattas sen kan man slöa några dagar.Vi hörs Kram Monica

2007-12-16 @ 14:02:27
Postat av: yvonne

En glad överaskning, Tack för tomten, den var jätte gullig.

2007-12-16 @ 18:33:40
Postat av: Mia

Den där serien är ju helt sjuk!
Man kan ju inte låta bli att skratta år dom där galningarna!!! Tyvärr så missade jag det. MEn Leo såg det han. ;-)

2007-12-17 @ 11:18:36
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0