Utmaning från Sofie

Har fått en utmaning från Sofie.
* Först regler, sen fakta/vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.

Fakta/vanor:
1: Jag är maniskt rädd för råttor, kan inte se dom på bild ens.

2. Jag undviker att gå till tandläkaren för jag har svårt med att ha nån grävandes i min mun + att det gör ont.

3. Jag hatar sprutor av alla slag.

4. Jag är dålig att stava, väldigt svårt för dubbelstavningar.

5. Jag älskar att läsa böcker, måste alltid läsa lite innan jag somnar.

6. Jag är egentligen katt människa men har nu skaffat hund.

7. Jag älskar att spela apa, är med i en teater grupp.

8. Har glasögon men använder dom aldrig.

Jag utmanar ejmis, Mia, Kiia, Madeleine, Anna, Erkan, Mimi & Miriam

Kommentarer
Postat av: Deliciously Blue

Inte gör det väl något om jag snor denna? ;-)

2007-08-17 @ 03:29:36
URL: http://deliciouslyblue.blogg.se
Postat av: Erika

Kul att jag blivit utmanad, ska klura på mina 8:a vanor/fakta om mig nu, sen skriva ner :D

2007-08-17 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0