Städning

Idag försöker jag göra lite nytta här hemma. Fick ringa vårdcentralen i morse ang mina eksem, docktor Bodil sa att dessa var ovanliga när man hade körtelfeber. Fast jag är ju lite ovanlig...fniss. Så det blir inge jobb i helgen för mig. Var in sedan en sväng till Carina på lite fika, vart lite surr där. Sedan vart det en tur till AnnaKarin, gjorde mig skuldfri där. Hon skulle till stan & gå ut med sitt tjej gäng, på kina så man blev lite avis. Stannade så hon kunde åka fram med mig till tåget. Så eftersom jag varit ute på vift hela eftermiddan så blir det till att städa här i kväll. Tänk vilket roligt fredags nöje man har. Bäst att sätta fart så jag inte behöver hålla på halva natten.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: yvonne

vad har hänt??????????? Städa en fredags kväll!!!!! Skärpning

2007-08-04 @ 09:21:16
Postat av: ejmis

Är det det som kallas för festlig fredag??
=)

2007-08-04 @ 09:59:47
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Maria

Ja vad ska man säja...lite pinsamt kanske det är. Kan det vara en 40 års kris?

2007-08-04 @ 10:17:19
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0