Middag

Ringde Maria i morse & sa hon kunde komma & käka, tänkte göra tacos. Fast när jag vaknade i dag så ringde Sussi & sa vi kunde komma & göra pizza i bagarstugan. Så nu är tacos färsen klar, tar med den & har på pizza, sedan tog jag & gjorde lite pizza sallad. Nu återstår det bara att göra guacemole, tänkte att vi kan knapra taco chips med det medans vi gör pizza. Tänk vilken tur att man har vänner. Vad gjorde man utan dom kan man ju undra. I morgon blir det Mittmarken med min vän AnnaKarin, vi handlar nästan samma saker, feta ost & chocklad munkar. Sedan  kan det bli lite annat oxå.
Nä nu ska jag göra klart & invänta Maria.
Må så gott alla vänner i cyber världen & ni kom ihåg att vara rädda om era vänner, ta dom inte förgivet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Å, vad gott, nu blev jag ju hungrig också...

2007-08-31 @ 19:25:31
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0