Jobbar

Nu har jag gått på lång vecka fast jag har tagit semester lördag & söndag natt. Lördag ska jag på kräftskiva till Lena & Larsa. Söndag ska vi ut & äta med mamma, det är en present till henne från oss barn. Vi ska ut på Alnö på nåt som heter Piren. Har aldrig varit där så det blir spännande. Det var visst skärgårds buffe, låter smaskens i alla fall. Därför blir det ingen lång vecka, bara tre nätter. Ska höra om jag kan sova hos min syster i Timrå på söndag eller oxå åker jag direkt upp till stugan på söndag kväll. Tänkte vara där några dagar, blir kanske sista gången för i sommar. Sedan är det bäst att jag börjar ta itu med mitt 40 års kalas. Lite är förberet men tänkte börja handla lite till den. Tänk att man ska fylla 40 år...kan man inte tro...fniss. Har varit & tittat på säng så det blir till att önska sig present kort. Är så less på min gamla säng & en av bottnarna börjar bli uttjänta. Skulle väl ha skiftat dom med jämna mellan rum men det har jag bara gjort kanske två gånger. Så bökigt att göra, nog med att få upp dom för att damsuga. Ramen + botten som är ok tar vi nog upp till stugan, där finns det annan botten att lägga i så det blir nog bra.
Nä nu ska jag umgås med min kollega Anette som är tillbaks efter semestern.
Hoppas ni sover gott där ute.

Kommentarer
Postat av: Erkan

Kul med 40-års fest. Det kommer bli ett jäkla ståhej där kan jag tänka mig :D Grattis i förskott!Kram!

2007-08-21 @ 08:37:42
Postat av: ejmis

40-års kalas? När fyller du?
Det ska bli spännande att höra vad ni tycker om Piren,jag har funderat på den buffén.

2007-08-21 @ 09:52:07
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Maria

Japp det ska bli kul med kalas Erkan fast man önskar ju att det bara var 30...*L*
Jag fyller i september ejmis. Ja det är 40. Jag lovar att rappotera hur det var på Piren, ska bli kul att testa ett nytt ställe.

2007-08-21 @ 17:18:15
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: sofie

Woohoo! 40 års kalas, det var inte dåligt!!!! *S*

2007-08-21 @ 18:28:16
Postat av: Maria

Ja tänk att man ska fylla 40 år...otroligt jag tycker det inte var länge sedan man hade 30 års kalas.

2007-08-21 @ 19:02:31
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0